Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 31, 2009

Confession of a shopaholic & Earth Hour!!!

hari sabtu lepas kan saya ade test..jadi test start kul 11am till 1.30pm,abes je test saya terus cargas pulang.tiba2 teringat akan sidia,lalu saya call sidia tanye samada da lunch atau blum,igt nk lunch sesama,pastu nk ajak dating sekali (gedik kan?..eheh) dan tiba2 teringat hari tu adalah earth hour jadi shopping mall buka ke?ish.mstila buka kan,xkan tutup pulak.. kalo x rugi la mereka tol x?..sidia tanye kemana arah tujuan kita,saya cakap tempat tu rahsia (act,x la rahsia sangat sebab tempat biasa kitaorg dating je..)

entry saya kali ni adalah saya dah tgok movie yg best dan kelakar "confessions of shopaholic"..utk saya cite ni mmg best,santai,dan kelakar.dan yg lagi best hero dia amatlah hensem dan macho.aduh!!bisa gugur jantung ini..eheh..;p mengisahkan seorang perempuan (Rebecca Blomwood) yg agak huru hara skit,tapi kuat shopping..gila babas kalo dia shopping,abes sume kad kredit dia guna.sampai da x ble guna pun dia boleh kan jugak janji dia dapat shopping dan beli baju2 yg dia suka janji dia dapat barang tu baru puas hati dia.memang dahsyat betul la kiranya dia ni.

saya x nak cite byk2 pasal movie ni, anda2 sume boleh la pegi menontonnya sekarang jugak tau!!!sebab cite tu mmg layan wa cakap lu...eheh..;p ingat yg penting kena tengok hero dia Hugh Dancy memang hensem dan macho beb!!..(=




ayat-ayat kecil saya yg x akan ketinggalan ~ saya akan start cuti tis friday till monday..fly mau bercuti, dimana??..kt tungu saje next entry saya nanti..eheh..(;

1 comment:

  1. mcm syok je cite ni?? u tak? harus aku tgk nih..kalau u aku bwk la airiel skali..ngeh ngeh

    ReplyDelete