Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 3, 2009

RED GIANTS (contd'2)

sambungan cite malam itu perlawanan amat panas sekali apabila pengadil seperti berat sebelah.sunguh tidak puas hati btul!!,tapi xpe semuanya ok je bla kedua2 pemain kelantan dan selangor mendapat kad merah (fair n lovely kn?..eheheheh) tp bg selangor sunguh tidak adil!!! dan akhirnya.......sgor telah menang pada malam itu..saya amat berterima kasih kepada pemain2 yg bertungkus lumus memberi sumbangan terhadap pasukan mereka!!tahniah surendran!!..premnath!! (sory kalo salah eja ek..;p) safee sali? (hampeh!!!)...okeh..kali ni saya bole hapdet blog saya kerana madam xdek..g kursus,walaupn saya bz tp demi kawan2 saya yg pasti akan membaca blog saya..ku lapangkan jua masa ku demi mu wahai sahabat2 ku...ehehehehe...(aku tau huda ko mst tungu2 cite aku yg jiwang2 ni kan...mane lagi, tol x?....muahahahahaha!!!)




ayat-ayat kecil saya (tukar plak la..)~ wey mama nurulhuda!!!mane?x hapdet pn blog?...aku pn tertungu2 gak ni cite2 sensasi darimu..muahahahahahaha....

No comments:

Post a Comment