Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 3, 2009

kena tag daaaa.....

okeh paiza...petama-tamanya sekali terima kasih paija krn sudi m'tag saya ni..ini adalah kali kedua saya di tag oleh rakan2 saya..erm..boz xdek ni mmg rajin la saya hapdet blog ni..kalo boz ade agak susah jgk la nk memblogkan diri ini..sbb ade jek keje nk kena buat nt..haish....anyway mari kita buat keje yg kawan saya bg ni..so,kite enjoy!!!! (versi nora danish dalam cite pu3..;p)

Do you think u r hot??

hot ke??mungkin ya atau mungkin tidak....anda yg tentukan....muahahahahaa....


upload a pic of you ini adalah gambo dlm pasport dan id pekerja saya...;)

Why did u like this picture?

yer...kerana saya mmg suka sgt gambar ni..dah macam cikgu sekolah rendah la plak...muahahaha..nape la gambar ic huduh..kalo bole mst saya da letak gambar ni..dimana2 pn ade gambar ni..dalam wallet saya..beg..laci saya..malah di wallet 'sidia" pn ade..(oops!!sory syg terbocor rahsia plaksss...ehehehehe;p)

When was the last time u eat pizza?

erk,,,bile ek?i fogot laaaa....mcm da lame jek x mamam pijja...harus ajak 'sidia' nih...jom mamam pijja!!...(bukan paija tau!!sila jgn perasankn diri anda tu ea...muehehehehe;p)

The last song u listen to?

skang tgh dengar lagu sebenarnya dari yuna...oh bulan...lalalalalalalala...(best la suara dia..mcm suara saya jek,,,muahahahaha..perasan laaaaa....)

What r u doing rite now beside doing this?

wat blog ni la..utk paija....sambil2 wat keje...(buat ke?..;p)

What name you prefer besides yours?

honey....yer,,ingin sangat...tp..uhuhuhuhuhu....fazla,ila,laaaa...

People to tagged:

sape2 jek...(;

~~mama airiel aka paija aku dah siapkan tugasan yg penuh mencabar ini,diharap jgn segan dan silu memberi tugasan lagi kat aku tau!! ..fuh!!!lega rasanya..;p

ayat-ayat kecil saya ~ erm....hari ni baru hari selasa...bila la agknya hari jumaat ek kwn2?,,saya tau mst kawan saya huda pn tungu hari jumaat...tol x huda?..ehehehehehe..;p

No comments:

Post a Comment