Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 20, 2009

Xdek Keje laaa nih...

huh!!!..seperti biasa saya akan berblogging apabila boz ( mak yg paling di sayangi ) di opis ini tiada.Alhamdulillah kali ini boz saya telah pergi umrah,selama 2 minggu. jadi boz saya ini akan bercuti panjang ape lagi saya akan cuba menyiapkan tag2 yg telah di beri tp x buat2 lagi dari sahabat saya yg seorang ni,yg suka sangat main tag2 ngan kawan2 dia.."paija ko jgn risau,aku akn wat jgk tag dr ko tu walaupn lmbt orait!"..;p nt sambung lg la saya mau lunch dulu..daaaa...(=



kan betul saya cakap..saya ngah xdek keje la ni..ehehehehe..;p

2 comments:

  1. teruskan perjuangan curi tulangmu itu pazla..ekekeke..ambik smue tag n award2 yg ade kat blog aku k...

    ReplyDelete
  2. heh..okeh!!aku akan amik juga nt...huda je x update2 pn blog dia...huhuh

    ReplyDelete