Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 26, 2009

Pssssttttt....


erk....semalam kan saya telah half day..yela memandangkan madam yg disayangi masih bercuti lagi jadi saya mengambil kesempatan ini untuk half day.rasanya saya belum pernah amik half day lagi,jadi saya telah ajak sidia keluar dating.eheh..jadi kami telah ke midvalley dan saya telah menyambar satu kasut.. kasut yg saya ada skang ni dah lusuh dan tunggu masa untuk koyak je.erm,kesian sidia mungkin penat melayan kerenah saya sepanjang misi pencarian kasut saya..(;.mane x nye asal nak cari kasut je mesti susah sebab size kaki saya yg kecil ini agak susah jugak nak cari kasut yg sepadan ngn kaki kecil saya yg comel ini.(= pastu ade je kasut yg berkenan di hati abes pulak..haish!!!..


akhirnya pencarian kasut berjaya jugak tu pun saya da nak balik,nasib baik sidia ajak singgah kat satu kedai ni,.cari punya cari dapatla satu yg berkenan tu pun kedai da nak tutup..kesian awak kan..xpela,nanti kite belanje awak okeh..(;anway thanks so much sayang!!(;



ini adalah sekadar gambar perhiasan sahaje..(=



ayat-ayat kecilku ~ harap2 pencarian kasut ini bukan mimpi ngeri utk awak..ehehe...

No comments:

Post a Comment