..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 11, 2009

MODEL KAH?.....

yer..kali ni saya telah diundang utk menjadi bahan eksperimen sahabat saya.dia ni skang tgh amik kelas utk menjadi mak andam yg berjaya...yeah!!semoga suksess ko huda!!!!,,eheheheh..abes bulu kening..eh..x la abes..adela skit bulu kening saya dicukur,ape lg terkezut mak saya tengok bila saya balik umah.dia ckp muka saya nampak lain sgt2..(wah!!nampaknya berjaya jgk hasil eksperimen ko ek huda!!) sehinggakan "sidia" pn turut sama mengatakan yg muka saya nampak lain..lain ke?...anda tengok la sendiri, kalo anda sume berminat dan berani nk amik sahabat saya ni bole la jgk,selain tu sahabat saya ni pandai buat corak inai kat tangan dan kaki,mmg minat dia keje2 mak andam nih..tungu ape lagi kite layan je pic ni..ni pn curi amik kat huda..ehehehehe (jgn marah huda!...)


muka saya sebelum dijadikan bahan eksperimen


selepas..memang x ble blah..bak kata huda pengantin versi btudung la konon ;p


erm..so,tu je la yg bole saya letak pic sbb yg lain biarla saje di blog mama huda..ehehehe...skang bulu keningku suda tumbuh skit2 tp nmpak agak huduh je..huhuhuhuhuhu...haish!!cepatla tumbuh sume dgn sama rata,kan..;p

ayat-ayat kecil saya ~ to mama huda keep it up,teruskan usaha anda utk jd seorang mak andam yg berjaya,cun,n yg penting hot mama!!!eheheheh..nt time aku jgn lupe pasangkan inai tp nk free ble?..muahahahaha,,nt aku blanje air sirap limau...muahahahahaha...;p

No comments:

Post a Comment