..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 11, 2009

KURSUS LAAAAA....

esok saya akan mula berkursus di lembah pangsun,hulu langat.first time pegi ni jauh kah?erm..saya x tau berapa jam saya akan sampai ke sana kerana pegi menaiki bas..huh!!bas?..mungkin akan merasa pening sambil terasa nk muntah..jadi saya akan mengambil langkah berjaga2 dan mungkin akan berebut dgn sesiapa je utk duduk di bahagian depan bas.kpd sesiapa yg akan berebut tempat duduk depan tu jgn marah aaaa...(;
mingu ni da semingu saya x masuk kelas pn,,kerja telah membuat kan saya terpaksa utk tidak dapat datang ke kelas.(ni la dia,kalo kite bekerja sambil belajar memang terasa sgt2 penat,letih..sume ade..paling penting skali sume benda nk kena buat dan sume benda adalah urgent!!!) haish..mmg penat dan pening kepala saya di buatnya..nasib baik ade "sidia" utk menjadi luahan penat lelah saya ni..nak luah sume kat mak,kesian plak kat dia,byk lagi benda dia nk pikir apatah lagi keadaan diri yg tidak mengizinkan (mean mak saya suda tua laa) lagi pening dibuatnya kot. abah pn sama jugak..ish,kalo bole xnk bagi diaorg pening2 tentang saya..da byk da diaorag pening utk saya semasa saya dalam jagaan diaorang.so,skang ni da besar panjang pandai2 kita jg diri kite sendiri,jgn susahkan ibu bapa ye kawan2..;p

baru je tadi saya suda abes diaudit,alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar.para2 auditor telah pun berpuas hati dgn hasil kerja yg telah dilakukan..bagus!!usaha lagi utk jabatan khidmat pengurusan!!!x sia2 semalam saya balik lambat..ehehehehe..erm..skang ni tgh pikir nk wat urutan badan je..pegi spa ke..,utk manja2kan diri ini,ish..kalo la saya dapat lakukan tu semua mst best kan!!.;p. tp ape yg lagi best ialah saya x bfast lg dari pagi tadi!!!..uhuhuhuhuhuhuhu...

ayat-ayat kecil saya ~ utk sidia>>>thanks ea awak kerana sudi menjadi teman pendengar yg setia luahan hati + penat + lelah + rungutan + saya selama kita menjalin hubungan..cewaahh!!..gile jiwang saya ni!!!ehehehehehe..mmg saya saje je,sbb saya tau ade org akan membacanya nanti betul x sayang??;p..

No comments:

Post a Comment