Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 1, 2009

RED GIANTS!!!!

yeah!!!!!S.E.L.A.N.G.O.R. we will support u!!!you'll never walk alone!!!(erk!!liverpool ke?muehehehehe...) semoga terus ke final.

malam tadi stadium s.alam crowded gile ngn penyokong sgor dan kelantan..saya dan sidia ops..tidak lupe bersama rakan sidia tidak ketinggalan juga (yela sbb free sbb tu la setiap game kami x penah miss..ehehehe..) telah datang menyaksikan perlawanan itu. sampai je parking xdek,,last2 sidia telah mengambil langkah yg amat berani dgn parking ketenya di hadapan bas2 penyokong kelantan..kami smpai game da start dan bru je nk panas "buntut" surendran telah bg 1gol utk sgor.ape lagi saya tanpa segan silu sambil cover cun trus melompat,,erk bkn lompat dr kerusi tau tp melompat ala2 biasae jek smbil mjg tatasusila seorang gadis..ehehehehe..

erk...mak saya da ajak balik pulak..nt saya sambung lagi ek..byk lg ni nk cite..act saya kat kampung tercinta nih...ehehehehe....daaa....

No comments:

Post a Comment