..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 27, 2012

IFTAR KE- 6 : MAJLIS BERBUKA BERSAMA MY OFFISMATE..;)

Assalammualaikum kesayangan semua....

Alhamdulillah..dengan jayanya telah berjaya berpuasa hingga ke ramadhan ke - 6. lebih-lebih seronok lagi bila berjaya menurunkan berat badan saya dan kembali ke asal semula..alhamdulillah..insha Allah saya PASTI BOLEH!!!;)

tak mau cerite pepanjang ah!!!...nak tau saya buka di mana????????
 silalah scroll ke bawahhh...



 v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
belum lagi lah...;)
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


 haaaaa....kat sinilahhhh.....;)


selamat berpuasa di bulan ramadhan ke - 6 ke 7 kesayangan semua..;)


* kenapa semakin lambat pulak??..ehehe..maaf di atas typo saya itu..ramadhan ke 7 sudah..;)

* alhamdulillah berjaya menamatkan satu juzuk selepas solat subuh tadi..;)

Friday, July 20, 2012

Ramadhan Datang Lagi!!!;)

Assalammualaikum kesayanganku..ahakss..


syukur kepada Allah...kerana masih bernafas lagi dan di beri kesempatan kepada diri ini untuk menyambut bulan ramadhan yang dinanti-nanti oleh semua muslimin dan muslimat di dunia..

tidak ketinggalan juga bagi saya..amat teruja sekali bila tahun ini adalah yg ketiga menyambut bersama suami tercinta dan lebih teruja sekali bila ada pengikat kasih antara kami iaitu dgn kehadiran Safiyya Zahra..lagi bertambah bermakna hidup ini..
mereka adalah nyawa saya.;)

tahun ni safiyya zahra dah setahun lebih dan macam biasalah mama dia akan ala-ala pening mau cari baju raya untuk dia..oh!! dan kasut sekali..ye..safiyya zahra dah pandai jalan nih haruslah perasaan nak beli kasut raya untuk dia agak memberontak..eh!

saya?? dan suami tersayang seperti biasa akan ikut baju suami tersayanglah..sebab baju melayu dia byk yg baru lagi dan jarang2 pakai jadi agak save sikit di situ..makanya saya dan safiyya zahra harus ikut tema warna baba okeh!!..(^^,)

Insha Allah..sudah niat tahu ini mahu memperbaiki diri untuk menjadi isteri solehah..cewahh!!!solat yg penting tak nak tinggal-tinggal,dan cuba...cuba fazla!!! inshaAllah kamu boleh!!!untuk baca AL QURAN..yang dah lama ditinggalkan..

Moga Allah permudahkan semua yang saya impikan itu..insha Allah.;D

~AMIN~

 


Wednesday, July 4, 2012

    

Bersiaran secara langsung dari penang ;)




yay!!..akhirnya sampai juga saya ke pulau pinang..walaupun datasng bukan untuk berholiday santai-santai kerana atas tuntutan kerja tapi jadilah kan? dari tak penah sampai langsung kan..;) takde la jadi bahan untuk asben tersayang asikla menyakat saya kesian sebab tak penah sampai penang lagi. memang heaven! dgn food yg sedap2..nasi kandar,sotong kangkung,char kuey teow,rojak pasembor...ah!! banyak weh! tak larat nak listkan.