Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1, 2010

Yeay!!!!
yeay!!!!wedding ticker menunjukkan sudah 1 bulan saya bersama suami tersayang sejak kami di satukan pada 1 Mei 2010 lalu.
haih!!,bru sebulan okeh,.masih jauh lagi perjalanan yg perlu saya tempuh didalam alam perkahwinan ini.
cuma satu sahaja yg akan saya pegang, InsyaAllah sampai bila-bila..banyakkan bersabar didalam ape jua rintangan,dalam kita menjalani kehidupan rumahtanga ni,byk dugaan yang tanpa kita duga mungkin terjadi.,jadi untuk saya berharap semoga hubungan kami suami isteri akan kekal bahagia hingga akhir hayat kami nanti.
untuk suami tersayang :-
*kita sayang awak sangat2 tau!!,thanks kerana terima kita seadanya,dan sentiasa
memahami diri ini,semoga awak sentiasa menjadi org disebelah kita,u are my life bebeh!..mmmuuuaaahhhss!!**
erk..nt mau update itu saya punya birthday celebration ok..;p

No comments:

Post a Comment