Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 24, 2010

Beijing Part 3

baiklah disini saya mau update kesinambungan siri penjelajahan saya bersama asben di kota beijing.utk hari berikutnya kami telah dibawa ke Greatwall of China iaitu tembok besar china yang terletak di luar kota beijing.pagi2 lagi kami sudah bergerak dari hotel utk ke sana,tetapi sebelum itu kami singgah di Jade Centre utk melihat sendiri cara2 pembuatan jed yg tulen dan juga Crystal Palace.di Jade Centre saya nk habaq la ni..rambang mata i u...sumenya cantek2 tapi harga jgn cakapla mahal okeh..mau dekat 1k-2k pn ade..haih...ermm...xnak bebel panjang2..kita layan gambar lagi...

nampak sangat gelojoh kan??? x sabar langsung,,trus test kat tangan..asben sebagai pemerhati sahaja..fyi saya amat gilakan jade okeh..tapi yg ni saya beli murah saje..;p

langsung saja bayar di kaunter..

dan terus pakai..erk..gambar jade itu tidak ditembak kerana biasa2 sahaja..nanti next entry akan postkan gelang jade yg baru..haaa!! yg tu asben tersayang hadiahkan utk saya..sempena birthday saya katanya..kira pakej la ni..dapat hadiah n bawak honeymoon ke beijing..thanks sayang..i lab u so much dear!!!..

selepas membeli belah haruslah bergambar-gambar di tempat jade tu kan..hiks!


merakan kenangan di Jade museum..(beijing bona???)

asben tersayang juga mau..(gambar ditembak selepas kena marah kerana saya terlalu agak lembab nk snap tiba2 ada sorang cina main lalu je kat situ..haruslah kena marah kan...ni lah yg terbaek saya bole lakukan..jgn marah yang!!)

abes sahaja membeli belah di Jade Centre, terus ke restoran utk mengisi perut yg sudah berbunyi lagu rock..opss..rock terus!!!ahaha....maaf gambar ketika sedang melantak oh!!tidak ditembak krn x de masa la haih!! nk tembak2 ni..krn kami berdua sebok makan..ahaha..;p

sungguh tekun beliau kan???

ketika ini baru saja abes makan..kami makan di tingkat atas,tingkat bawah pula ada seperti bengkel @ kilang membuat pasu yg diukir cantek2 skali..masa ni sedang kusyuk..kusyuk ke cover??hehe..melihat gadis pelukis pasu..

wah!!!

ampun skali lagi..gambar semasa di Crystal Palace kami x amik..kerana tempat..ermmm..errmm..ermm..biasa2 saja,lagipun kami mau save itu batery kamera..hiks!!

tarraaaa!!!.....great wall beb!!..great wall!!...antara tujuh keajaiban di dunia..;p

sesi wajib sebelum memulakan langkah perjalanan yg amat mencabar..cewahh!!

asben..

wife..

us



gambar di atas sungguh perasan..bajet ala2 model gitu..ampun ya!!..hiks...;p

my hero!!



ok..dah..dah...dah la tu pajla...mencik tau!!!tgok tuh,cina dibelakang pun sebok amik gambar pun senget gak..ahahaha..

kami juga telah di bawa ke Silk Store,tempat membuat sutera asli..best2!!oh!!saya ada borong kain utk bonda tersayang..;p..dan singgah sebentar di Bao Shu Tang Centre bagi melihat pembuatan ubat cina moden..dan sekali lagi kami hanya melihat2 sahaja..membeli???..oh!! tidak sama sekali..

fuh!!!abes sudah untuk hari berikutnya..seterusnya will be continue next entry orait..kamu2 semua diharap bersabar nantikan saja entry terbaru dari saya..siri penjelajahan kota beijing akan datang..(huh!!mcm ayat komik plak..ahaha)

No comments:

Post a Comment