Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 4, 2010


honeymoon kami


weeehhhuuu,akhirny akan berhoneymoon bersama2 asben tersayang..eheh..kami akan berangkat ke beijing pada hari ahad ini,flight malam so smpai beijing pada keesokkan harinya..yeay!!!!!sudah mohon cuti selama 5 hari..best2!!


kepada kawan2 di ofis,tolong tengok2kan meja dan tempat saya ea..oh!!pen2 saya dah smpan dlm laci,so x la hilang bila saya masuk keje nanti..ehehehe..kawan2 minumku, saya xde selama seminggu okeh..sila jgn rindu2an tau..ahahaha...


pssttt..dengar2 sekarang ni gelombang H1N1 sedang melanda dgn dahsyatnye btul ke??doakan smoga saya dan asben selamat pergi dan pulang dari beijing dan smuanya baik2 saja ya..insyaAllah..;p
selamat berhujung minggu kawan2!!..(*.^)

.:salah satu tempat yg akan dilawati Great Wall:.

No comments:

Post a Comment