Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 22, 2010









Beijing - Part 1

erm..walau sudah lebih kurang seminggu sudah berlalu holiday saya bersama asben tersayang tapi mau upload jugak gambar2 semasa di sana..mesti mau upload disini utk memeriahkan lagi blog saya ni..;pok la tidak mau membuang masa lagi,mari kita layan kan saja gamba2 kegedikkan saya ketika di beijing,anda2 semua akan dapati banyak gamba saya sahaja didalam entry kali ini..kenapa saya??..yer kerna gambar saya sahaja yg ditembak asben krn apabila kerana apabila saya yg tembak gambar beliau ia tidak lah menepati citarasa sang suami..uhuhuh..ok la enjoice da picca!!


sebelum berlepas ke beijing masih sempat lagi berposing sakan

sudah sampai di Beijing, tempat pertama adalah sekitar kota beijing

yang penting gambar berdua haruslah ada,WAJIB okeh!!

lagi..

dan lagi..

hye..!!(^,*)

santekkan??..


dan selepas itu kami dibawa pula ke pertunjukan akrobatik,memang wajib bagi pengunjung2 yg datang ke beijing pasti mereka akan dibawa ke tempat ini bagi menyaksikan pertunjukan tersebut.memang superb la, kalau diberi peluang lagi kali kedua of coz saya tidak mau lepaskan peluang mau nonton lagi ya!!x sangka diaorag bole buat aksi2 yg kita sendiri pun x boleh buat..memang x boleh ok..jom layan gambar ni plak.






benda bulat berbentuk bola yg besar ni tempat diaorg main motosikal dalam ni..mcm x caya je kan??..dalam ni boleh masuk sampai 5 orang penunggang motosikal yg hebat.

inilah penunggang motosikal tu.giler ah diaorang ni

hasil pertunjukkan adalah amat best,dan saya mengambil kesempatan itu dengan bergamba jimba di depan pentas,sungguh best weyh..untuk asben tersayang : "kan dah ckp duk depan skali bru puas tengok,x menyesal bukan??"ehehe..

ni la tempat pertunjukan tu,x yah bagitau lagi la eh.

pemandu pelancong a.k.a melencong..

ni baru betul pemandu pelancong kami,nama dia MAX!!best dia ni bole ckp melayu tapi dalam loghat indon..bole la..kita layankan je la ek.

show abes lebih kurang 6.30 pm mcm tu,so abes saje terus ke tempat makan utk makan malam,gambar adalah tidak berkesempatan utk ditembak kerana perut memasing sudah berkeroncongan akibat lapa.eheh.alhamdulillah utk makan kami tidak mempunyai sebarang masalah kerana sudah termasuk didalam pakej kami.so x yah pening2 nak cari tempat makan yg halal,sume sudah diuruskan oleh agensi pelancongan..kami hanya tinggal makan saja.


ok,abes sudah episod pertama siri penjelajahan kami di kota beijing, akan bersambung episod seterusnya,nanti bila senang2 saya upload lagi eh...huh!!amik masa jugak tau mau update ini blog oleh kerana bz saje memanjang jadi kena curi2 masa utk mengupdate cerita baru..jadi...tunggguuuu...!!!

No comments:

Post a Comment