Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 30, 2010


HAPPY BIRTHDAY FAZLA!!!!

happy birthday to tuan empunya blog..pada 29 Mei 2010 ni genaplah saya berumur 27 tahun..apakah????umurku semakin meningkat...ooohhhhh!!!!!

sedikit ucapan???..haruslah ada kan..;p

pertama-tama sekali saya mohon pada tuhan agar saya dijadikan isteri yg baik,solehah,patuh perintah tuhan dan taat pada suami.

saya bersyukur kerana Dia masih panjangkan lagi umur saya dan memberi kesempatan pada saya untuk menikmati kehidupan di dunia bersama suami yg disayangi.cukuplah..panjang2 nanti bosan lak korang nak baca kan..jadi kita enjoy dgn layan gambar saja ok!!;p

sedikit gambar sesama sambutan harijadi bersama suami tersayang.

.:asben tengah drive..otw ke tempat sambutan harijadi..ehehe:.


.:dan saya:.

.:tempat sambutan:.

.:sudah sah,okeh!!:.


.:cinta sama kamu sampai mati..cewaahh!!:.

.:pembuka selera kami:.

.:masih lagi pembuka selera:.

.:potato skin katanya:.

.:ngeeee..:.



.:marinated chicken bla..bla..bla..saya punye:.


.:steak..bla..bla..bla..bla..asben punye:.



akhir sekali haruslah suami tersayang m'order dessert,jadi dessert kami pada hari itu ialah......


v


v


v


v


v


v


v


v


v





.:taraaaaaa!!!!!..besh2...sedap wey!!!:.


.:thanks sayang for the great moment we spent together for that day!!..:.

love u so muccchhhaaa!!!

No comments:

Post a Comment