Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 23, 2010

Celebrate birthday my MIL

hello!!!ampun dan maaf ya..saya masih blum lagi menunaikan janji2 utk m'upload gambar wedding saya..ok2..saya janji dapat sahaja dari en.photographer pasti akan ku upload jua nt di next entry..ahaha..yg pasti kamu2 semua tungguuuuu!!!....;p

kali ni,mahu berkongsi bersama-sama kamu satu tempat mkn yg sedap sambil tu ingin mengupload gambr di sini utk dijadikan kenangan utk anak2 kami jua..hiks...;p dimana sambutan harijadi ibu mertua kali ni telah diadakan di Restoran Al-Rawsha,makanan arab okeh..tapi yg pasti sangat sedap..tempat sangat2 recommended..;p

act.last week kami celebrate bday my MIL tapi hari ni baru saya nk cite,ok la tu kan..hiks..utk dijadikan cite memula tu kakak ipar telah memberi pesanan ringkas pada asben bertanya di mana tempat makan yg agak best utk celebrate bday my MIL ni,dan asben bertanya pula pada saya..erk!!manala saya tau kan..nt kalo suggest tempat yg dibuatnya bg mereka2 x best macamana???saya tidak mau dipersalahkan nanti..huhuhuh..n last abg ipar telah mencadangkan restoran arab kat area ampang.

baiklah x nak cite panjang..mari kita layankan saja gambar2 yg diambil oleh asben saya yg baru saja dapat kamera baru,(kamera hantaran okeh!!)..;p


nampak tu???..menantu yg sedang cuba ingin mengambil hati ibu mertua..hiks..;p

hah!!!!kan...kan...kan...dah nampak dahhhh...


mcmni la mak mertua sayang beb..lalalala..;p



asben,mak n me..;p


our food..yummy!!!


rice with lamb..sedap hingga x terkata!!


barbican berperisa rasberi yg enak!!


sedap banget!!


bersama kakak biras yg cun lagi hawtttsss!!!
aaaaaaaaa............


uuummmmmmm....




inilah family besar saya ( family asben )

ok la walaupun sudah lewat,mau wish lagi skali..buat mak,happy birthday mak!!smg mak dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,sihat selalu,n sempat lagi tengok baby saya nanti..we love u so much mak!!!.;p

* ada sebahagian lagi yg tiada dalam gambar,2 orang biras ku,kak diya yg masih didalam pantang.. dan kak su tidak dapat turut serta disebabkan tuntutan kerja..cewah ayat ku lagi sekali x hengat!!..ahahaha..oh!!sorang lagi abg ipar saya,iaitu abg jeff.. mana lagi..beliau sedang tembak gambar ni la..

1 comment: