Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 18, 2010

dessert dari suami tersayang..erk!!!..;p


opppsss!!...saya tau,pasti kamu2 semua sedang nantikan picture wedding yg terbaru kan??..lebih2 lagi masa resepsi di concorde hotel..oh!!!sabar ek..saya mau post ini special entry dulu..

percaya atau tidak,suami tersayang mempunyai kepakaran didalam bidang memasak,terutama sekali beliau pakar didalam membuat manisan2 mulut ni..harapkan saya???..cukuplah sekadar menjadi tukang sebok dan membantu apa yg patut sahaja..hakhakhakhak..

oh!!masih sempat lagi saya tembak satu,dua,tiga gambar ketika suami tersayang sedang menyiapkan dessertnya itu..mau resepi?????next entry saya post orait tu pun kalau saya ingatla..ahahahaha..;p


nampak tu???somiku yg bertungkus lumus membuat dessert pada petang itu,biskut mery krismas..opsss..mery sudey...dicampur bersama aiskrim...ohhh!!sedap tau..


hah!!!tu yg paling sedap sekali,bila jarinya itu dimasukkan sekali utk mengacau dessert. suami tersayang x guna sudu,dia guna jari je beb,mudah kan???..ahahaha..ish..x la,gurau je,,letak jari tu utk rasa je..


ok..sekarang en.suami guna sudu,.ehehehe...

oh!!gambar hasil dessert x sempat tembak krn saya lupa,ampun ya!!!,en.suami terus masuk ke dalam fridge bg sejuk then malam kami balik dari futsal baru makan tu pn en.suami teringat..kalau x mungkin esok,lusa,atau minggu depan kot baru makan...ahahahaha..

ok la..act nak cite lagi,tapi en.somi yg tercinta ni sudah curi2 baca entry yg saya buat khas utk dia ni haa...x seprais la kan???...haish,mau kena ini org!!

oh!!hari isnin g keje saya ada bawa skit ke opis,dan hasilnya mendapat pujian daripada rakan2 opis,mereka cadangkan agar en.somi buat lagi dessert tersebut tapi kurangkan sedikit manis kat dessert tu..ermm..biasala tengokla org yg buat tu..aaammmat manis skalii...;p

ape pun u punya dessert is the best laaaa sayang!!!(puji suami sendiri nampak???)...sayang buat lagi tau nanti..kita tukang tengok jek...ahahahah..


kenapa banyak sangat oh!!!! ni????....OH!!!!!!


chow!!

1 comment:

  1. congrat to fazla and andy, confinement tak dapat hadir majlis u all. Sila jalankan projek mega setiap malam agar boleh join club mommys plak... wink!

    ReplyDelete