..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 2, 2010

KURSUS LAGI???????


bukan saya....tetapi suami tersayanglah. suami tersayang telah berkursus di Inst.Perakaunan Negara di Sabak Bernam selama 3 hari..(3 hari je okeh..bkn 3 bulan atau 3 tahun!!) tetapi tu pun rasa macam lama jek..huhuhu...hurmm...agak emosi juga saya bila suami tersayang pergi berkursus sebab saya ditinggalkan keseorangan selama 3 hari sahaja..lagi sekali..3 hari sahaja okeh!!! (tu pun nak kecoh!!) ehehe..al maklumlah mungkin ibu mengandung memang begini..cepat beremosi...ish!!!!not good!!..not good!!!...saya x nak baby pun ikut sama emosi jugak nanti..ehehe..




ok dah.. stop!! citer suami tersayang...citer perkembangan mommy pulak..so far everything is ok..kandungan sudah mencecah 5 bulan,berat dari 50.9kg sudah naik satu kg..51kg,darah juga adalah ok..kerana dari 13.88 turun ke 11. x ingat berapa dan semalam c/up naik skit ke 12.38..wah!!..bagus2!!!agak lega disitu..kerana sebelum ni berat saya naik agak mendadak.bayangkan dalam sebulan 3 kali saya kena jumpe doc utk check BP,sebab doc nak tengok kot2 ade kencing manis atau darah tinggi..and alhamdulillah semuanya masih terkawal..and hope akan berterusan begitu..;)






pssssttt..nampaknye birthday suami tersayang sudah semakin hampir tau..dan saya masih lagi tercari2 hadiah apa nak bagi...any idea????..huhuhuuh....tapi yg penting nak buat surpriselah..opss!!...harap suami x baca lagi..nanti dia tau pulak.dah x surpriselah nanti kan???...hik..hik..hik..hik..


miss u so much la sayang..uhuk..uhuk..uhuk..

No comments:

Post a Comment