Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010



HAPPY BIRTHDAY BUAT YG TERSAYANG!!!!;)

hurmm...how to start ea...ok la,yesterday is suami tersayang punye birthday..mean he's now already 30 years old..and like usually we all telah keluar celebrated his birthday at our dating place...just like dulu2 masa zaman kami cintan cintun..;)


actually kitaorang telah keluar celebrated before hari kejadian mean pada 6 disember,(birthday suami tersayang adalah 7 Disember ) sambutan biasa2 sahaja,like having lunch at our favourite place...watching movie..jalan2..but!!!!that day saya x belikan suami tersayang ape2 pun..maybe dia tertanye2 dlm hati kot why saya x belikan ape2 pun..hikhikhik....saya pun mcm serba salah jek buat mcm tu..tapi dlm hati ckp..sabar..sabar..belum masanya lagi..;)


saya x sabar nak balik umah,sebab actually hadiah suami tersayang ada kat BAWAH BANTAL saya sorok before kitaorg keluar g makan2..hikhikhik....


ok,sampai umah saya buat biasa lagi,tapi dalam hati tu dub..dab..dub..dab..x sabar nak tengok suami tersayang baring kat bantal tu..TAPI!!!!!!suami tersayang bole plak lepak2 kat depan komputer lama gile plak tu..hurm..annnndddd lastly nasib adalah baik..sebelum pukul 12am suami tersayang dah start landing2 kat bantal..tapi dia x rasa apa2 lagi...
x lama lepas tu,dia nak betul2kan badan dia..tiba2 dia rasa macam ada something terus dia raba2 bawah bantal dan dia sudah jumpe itu hadiah!!!!!!!taraaaaaaa........


masa tu lagi 5 minit dah nk pukul 12am..saya terus wish b'day pada suami tersayang.. ..
walaupun terpaksa mengharungi beberapa cabaran utk buat surprise pada suami tersayang..finally berjaya jugak..walaupun hampir2 x jadi nak buat surprise..ahahaha...
untuk suami yg disayangi :




i love u so much abang untill my last breath!!!..semoga abang diberikan kesihatan yg baik,dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur,dan sentiasa dibawah lindungan dari Nya.im happy being a part of ur life;)

~~love from ur wife~~

No comments:

Post a Comment