Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010



BABY'S KICKING!!!!!!






yes!!!..momen yg amat2 x dapat nak digambarkan..sangat2 happy!!..;)




malam tadi semasa saya sedang lena,nyenyak,tido dan suami tersayang masih belum pulang lagi dari menonton bola (m'sia vs vietnam) saya dikejutkan dengan rasa x selesa di bahagian badan dan perut.




baring pun pusing kiri..pusing kanan..golek sana..golek sini masih x selesa juga.okeh!! xpe bole bertahan lagi..x lama suami tersayang pulang dan bila beliau sudah siap2 mandi sume maka suami tersayang pun tidur..dan saya masih lagi tidak selesa..




lalu saya letakkan tangan di atas perut sambil mengusap2 lembut perut dgn harapan baby dapat rasa sentuhan dari mommynya yg tersayang.. dan saya mula rasa ada seperti sesuatu..adakah my lil baby sedang menendang????atau menumbuk????hurmmm...saya pun x pasti..tapi masa tu saya betul2 dapat rasa okeh.. it's awesome huh!!!!ehehehe...oh! sebanyak 3x tau saya dapat rasa tendangan atau tumbukan itu..gile exited sangat2!!!!;p




x lama suruh suami tersayang pulak letak tangan dia atas perut saya..lama gak nak tunggu lagi hasil macam tadi..tapi last2 suami pun dapat rasa jugak..x lama pulak tiba2 baby mengeras pulak kat tepi pusat saya..oh!!!saya x tau apa tu..samada kepala baby???siku???atau montot dia..hiksss..tapi yang penting sangat BEST!!!!




dan selepas itu,hambiklaaaa!!!..lil baby x tido,dia main2..dan saya terpaksa melayan (usap2 perut) dia sehingga ke jam 2.30 pagi..adeh!!!



to baby : malam ni mommy nak rasa lagi macam malam tadi tau!!xpe,mommy x cukup tido pun x pe..mommy ok jek..;p

mungkinkah lil baby sedang menendang2 bola????motif????

1 comment:

  1. oh, saat baby menendang itu adalah momen yang sangat best.. kena mula start kira baby movement nih.. hehe.. nadhim dulu masa dlm perut bila ijam terletak tangan atas perut aku, dia tendang2 tgn ijam tuh.. nmpk bergerak tgn ijam,tp daddynya tido tak sedar diri..cian dia tak selesa.. haha..

    ReplyDelete