Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 11, 2010

1.00 AM

mata x nak lelaplah...adeh!!!! selepas berchit-chat ngn bff terus x bole tido..ngeri beb dengar cite dia.my bff ni baru balik berubat dari darul syifa sebab anak dia dah 3 malam nangis x henti2. yg pelik tu anak dia akan start nangis bila pukul 1am mesti nangis gila2nye bagai x mau..malam pertama ok lagi sebab dia ingat anak dia mimpi pastu penat sgt sebab main siangnya.tapi bila dah 3 malam macam tu gak,dia dah x sedap hati terus bawak g berubat. rupanya jumpe ustaz tu dia ckp anak dia ok dan sihat xde ape2, tp bila tengok muka member saya ni terus ustaz tu minta izin ngan asben dia nk pegang tangan member saya ni,tiba2 terus member saya sakit macam kena renjatan elektrik.rupanya benda tu ada kat member saya dah lama..then masa ustaz tu keluarkan benda tu dia sakit gila and now alhamdulillah dia dah ok,cuma rasa sengal dan still sakit2 lagi kat lengan dia tu.

dah stop!!!cite tu..sebab suami tersayang xdek ni, agak rasa s***m skit la sorang2 kat bilik ni kan...suami tersayang telah menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang AJK Rukun Tetangga yg penuh komited setelah beberapa minggu tidak dapat hadir diatas tuntutan kerja tetapi malam ini beliau telah mempunyai kelapangan untuk menjaga kawasan perumahan beliau dgn penuh rasa tanggungjawab..eceh!!;p

cepatlah pulang yer..mata macam dah ngantuk nih..haih!!!

2 comments:

  1. rajin ko nak menunggu si andy balik dr SRS yek fazla.. kalau aku dah lama ke lalaland dgn nadhim.. huhu.. gitu la klu dah ada anak nih, kdg2 ijam kena tido kat carpet jek.. berkorban utk anak bini..

    ReplyDelete
  2. hiks..comel jek ijam tido kapet ek?...mlm tu jek tba2 mata x mo lelap lak..slalu kol 11 dah menguap smpai 46 kali dah..;p aku pn x tau la sok andy tdo mane..ahahhaha...

    ReplyDelete