Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 31, 2008

BYE-BYE 2008 !!!...

now saya akan start bz next year,saya akan sambung study,mungkin saya akan jarang menaip blog ini.i will miss my blog..ahaks! ;p...yes!..have a lot work to do like assignment,study + work....ini akan menguji kemampuan diri saya,sejauh mana saya bole menguruskan semua ini,apalagi kalau saya kawin.adakah mampu saya m'handle semua2 ini?..adakah?apakah?bagaimanakah? pelbagai persoalan di dalam kepala saya ini..oh!...we will see....bye 2008 and welcome 2009.azam??..utk jadi yg terbaik...ehehehehehe....;p
ayat kecil ~ ingin disayangi..menyayangi..dikasihi..mengasihi..dicintai..mencintai org yg amat
dicintai dalam hidup ini..really love him so much ;p

1 comment:

  1. pajela...semoga ko tabah & kuat semangat tuk sambung PLK ko itu...jadi cam aku nie...huhuhuhu...dah kawen..ader anak..terus hancus!!!huhuhu..(tak kuat tol semangat aku nikan...!) aper pun good luck k!

    ReplyDelete