Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 6, 2008

Hari yang semakin hampir!!! (^,^)

sepertinya tidak percaya!!,pejam celik pejam celik je hari ni dah hari jumaat.seperti yg saya katakan sebelum ini saya amat suka hari jumaat sbb hari last bekerja,tetapi saya juga menghitung hari kerana hari yg istimewa semakin hampir.hari istimewa yg saya maksudkan adalah hari lahir "sidia" sudah semakin hampir,ah,.pening hadiah apakah yg perlu saya bagi pada dia?,nk celebrate kat mane?,sudah berulang kali saya tanyakan pada "sidia" nak hadiah ape ek?cuma hanya jawapan yg biasa saya dengar..."kite x kisah,awk nk bg ape pn".....aduh!!!..mungkin saya akan membelikan "sidia" a pair of shoes..(nak jgk!!) kerana setiap kali kami keluar dating pasti "sidia" akan mengusha kasut-kasut yg ada di kedai wajib kami,walaupun x penah beli pun..;p.ape pn di kesempatan ini saya ingin menjadi org yg paling awal ingin mengucapkan HAPPY BIRTHDAY SAYANG!!!!kita doakan awk diberikan kesejahteraan,dipermudahkan jalan hidupnya,sihat tubuh badan,dimurahkan rezeki,panjang umur,dan yg paling penting sekali semoga hubungan ini akan terus berkekalan sehingga ke akhir hayat.saya tau "sidia" pasti akan membaca entry ni,saya tau..sambil berkata didalam hati....jiwang jgk dia ni atau yeyer je la minah ni...muehehehe;p yg penting saya x kisah..;p x sabar nak celebrate ngn "sidia" tis weeknd nih.

No comments:

Post a Comment