Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 5, 2008

Sahabatku


Tiba-tiba teringat akan seorang teman yg seorang ni.teman yg agak rapat dgn saya,adakah dia igt akan saya juga?..tapi itu x penting,yg penting persahabatan kami kekal selamanya.susah rasanya utk mengekalkan sesuatu perhubungan persahabatan yg lama kerana apabila mereka sudah ada kehidupan sendiri mereka pasti akan terus senyap dan membuat hal masing2.mungkin memang begitu lumrah kehidupan manusia,mungkin apabila saya juga ada kehidupan sendiri saya juga akan membuat hal sendiri dan tidak lagi mempedulikan sahabat2 yg ada.saya berharap saya akan dapat mengekalkan persahabatan saya dengan teman saya ini.walaupun kami berjauhan tapi kami masih berhubungan,kerana dia adalah seorang teman saya yg selalu ada utk mendengar luahan perasaan saya,saya juga begitu akan menjadi seorang pendengar yg setia utk mendengar luahan perasaan darinya.saya berdoa agar teman saya ini supaya dipanjangkan umurnya,supaya dia sihat selalu,dan dimurahkan rezeki.itu sahaja omongan kosong saya pada hari ini..;p

No comments:

Post a Comment