Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 7, 2008

Sleepy...Zzzzzzzz...

mengantuk tahap gila baban nih!!,mane xnye malam td saya telah memulakan operasi membuat "cupcakes" untuk "sidia" (the special day semakin hampir!!) sehingga jam 2.30pagi.owh..ini adalah kali pertama dalam hidup saya membuat kek,but i have a lot of fun doing this for someone special,someone yg saya sayang sgt2..(ceh,terjiwang lg!!..) ;p.pagi ni saya di ofis membuat kerja,iaitu memasukkan data2 staff didalam sistem..aaaarrrgggghhhh!!!!kerja yg amat membusankan saya,sehingga membuatkan saya tertidur didepan pc ni.yela malam td tidur pn sekejap jek,pagi dapat call terus kena datang ofis.ape pn its ok,kerana saya "berkhidmat untuk negara".x sabar rasanya nak balik umah dan sambung tido balik,tapi apakan daya saya kena siapkan kerja ni till end of this month utk dihantar ke SUK.oh ya,hari ni ade janji bersama "sidia"hari ni saya nak celebrate secara kecil-kecilan bersama "sidia" sebab kami x dpt celebrate pada tarikh tersebut kerana ade program lain.jadi saya akan celebrate bday "sidia" dgn lebih best lagi adalah next week.erm,saya x plan lagi..nak buat ape ek?,apepn saya akan memikirkannya nt sehingga saya tidak boleh tido..;p,hari ni nk buat mood manja2 la ngn "sidia"..muahahahahahaha....daaaa....

No comments:

Post a Comment