Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 11, 2008

I'M GONNA MISS YOU...(^,^)

yer..i'm gonna miss you,"sidia" sudah selamat sampai di singapore kira-kira jam 10.19am saya telah menerima sms dari "sidia",menyatakan yg dia sudah sampai dan mahu terus ke hotel.mungkin untuk merehatkan badan setelah beberapa jam didalam kapal terbang.pagi tadi saya bangun lambat dan lambat masuk ofis kerana sejak dari malam tadi saya tido agak lewat kerana teringat akan "sidia".ish.."sidia"kan cuma pegi 3 hari saja,kenapa saya terlalu emosi sekali ek?.waktu lunch tadi sewaktu mahu pulang ke rumah "sidia" hanya misscall saya,"kenapa tidak telefon saja?"adakah "sidia" mahu bermain-main dgn saya disini yg dilanda kerinduan yg amat hebat sekali.
lalu dgn perasaan yg tidak sabar saya pulang kerumah dgn secepat mungkin dan saya memecut kereta saya utk segera sampai ke rumah,dan apabila tiba di rumah tanpa berlengah lagi dgn tidak menukar baju terus saja saya mendail nombor hpnya.dgn berdebar menunggu panggilan dijawab tetapi hampa,"sidia" tidak menjawab panggilan saya ;( mungkin "sidia" agak sibuk disana tapi tidak mengapa kata saya didalam hati.saya masih lagi menunggu sms dari "sidia.

tiba-tiba...kira-kira jam 4.31pm sedang saya menaip entry ini saya telah menerima kiriman sms dari "sidia" menyatakan yg dia baru saja pulang berjalan-jalan dari orchard road dan telah memberi pesan pada saya agar jgn sedey2 sepanjang ketiadaan dia.(ah,saya x pedulik,saya nak sedey jgk..uhuhuhuhu)dan ayat yg seperti pernah saya lihat "abg g bkhdmat utk ngara",yer ayat itu seperti didalam entry yg lepas,mungkin "sidia" ada membacanya..(awk bace kan?..;p).

ape pun esok saya cuti kerana hari jadi sultan selangor,aktiviti saya pada esok hari saya akan menghantar adik saya balik matrik,kalau ada "sidia" pasti akan jadi peneman saya esok tapi kali ni saya akan pergi bersendirian tanpa teman :(. saya x sabar menunggu kepulangan "sidia",x sabar tunggu hari jumaat,"sidia" akan pulang ke sini pada hari jumaat.utk "sidia" i miss u so bad laaaaa...uhuhuhuhu..(ulang sekali lagi baru satu hari beb,da rindu?)macamane malam nt?sbb setiap kali sebelum tido saya akan wish gud nite pada "sidia"begitu juga dgn "sidia" akan berbuat perkara yg sama,bagaimana dgn malam ini? malam kedua?....arrrggghhhh..mungkin x bole tido dgn lena!! saya x sukaaaaaa.....

ayat kecil ~ utk sidia,awak balik la cepat......;(








No comments:

Post a Comment