..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 19, 2009

my sweet engagement part 2

kali ni gambar saya bersama teman2...utk zura n wahida yg dtg thanks ea..x lupe juge akak2 di opis mama zila n ayu thanks jugak krn sudi datang ke majlis saya yg x seberapa ni..so,layan saje gambar di bawah ni ek..;p


















bersama kawan2 sekolah yg asyik nak gelak jek semasa sesi bergambar..zura n wahida..erk..bukan wahida akhil hay tu tau!..hik..hik..hik..tapi dia ni wahida wahid..thanks jugak kpd korang ea..krn sudi dtg..walaupun zura dtg lambat sbb dari k.l tp dtg jugak ko kan,thanks sgt2! ;p

x nak kalah jugek mama eh silap lak umi sorang nih, baru pas pantang badan slim lagi tau..tp tu pun dia bising gak badan dia naik, x tau la saya ape yg naik..mueheheh...;p

okeh..dah abes dah...kpd kawan2ku, suda ku upload gambar2 kite..so tgok la puas2 okeh!!!kpd yg lain2 yg x dpt dtg tu..its ok my fren!!..tapi aku kawen sok MESTI kena datang tau!!!;p

























































No comments:

Post a Comment