..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 19, 2009

my sweet engagement part 1

hello!!...di atas permintaan ramai..ceeewaahhh!!! saya telah pun upload beberapa pic semasa hari kejadian....so,enjoy the piccaasss my fren!!!!;p

wah!..siap sendiri nampak?..;p


hantaran ini adalah from my side..saya wat sendiri tau..cuma kain nikah adalah hasil gubahan makcik umah sebelah..thanks cik mas..(; oh x lupe juge sireh junjung tu makcik saya yg buat.. nak tengok saya x???

:



:





:





:


:


:


:

:



:


:



:


:




:




:

haaa!!!...ni la saye!! ok x?..makeup saya adalah hasil sentuhan mak andam yg profesional..hehehe (k.ina nama dia,best sgt ngn k.ina ni,smpai nk tertido saya dibuatnya kerana dimakeup oleh k.ina ni..eheheh..)...mase ni gambar di ambil sebelum rombongan pihak lelaki sampai,jadi siap jek makeup cameraman suh saya lepak luar sat kat mini pelamin yg sweet itu utk sesi photography..suka gile ngn mini pelamin ni ..hasil sentuhan mamat,dia buat sendiri je tau,xde pembantu pun,slalu ade tp hr tu pembantu dia ade kelas,so dia wat sendiri je...kredit tu mamat!! ;p






setelah sesi bergambar,saya telah disuruh masuk ke dalam bilik,kerana rombongan pihak lelaki telah pn nk sampai..ngeeee....dalam bilik sya menanti dgn penuh debaran,cewahhh!!...perbincangan simple je..
x lame pun.;p





maka dengan rasminya....saya adalah fiance kpd mr.andy..ehehehehe...cincin disarungkan oleh bakal mak mertua yg cool, steady la mak!!......;p



yer..inilah biras2 saya yg cool jgk..eheeee...k.ina n k.su,diaorang cantek kan??....;p

gambar akan di upload lg..jgn risau ek kawan2 yg bergambar bersama saya tuh..nt saya upload lg..dah..dah..dah..saya skang ade bengkel ni..ok..daa....;p

3 comments:

  1. best lak tgk gambar time ko tunang...rasa macam nak ajak ijam tunang balik lak...hahahh...

    ReplyDelete
  2. ala pajla... gambar kecik cinonet sangat... tak puas nak tengok....
    2nd part nanti kasi upload besar sikit yeh....

    ReplyDelete
  3. biras cantik erk?? mane aku nak nampak wehh....gamba alahaiii..cinonit sungguh...

    ReplyDelete