Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 25, 2009

mari mengaji...

wahai kawan2 mari baca quran...eheh..kali ni mau tempek pic saya dan kawan2 mengaji..kat opis saya program ini akan diadakan setiap kali bulan ramadhan.terbahagi kpd beberapa kumpulan.setiap kumpulan akan baca juzuk yg telah pun diberi,macam kumpulan saya kitaorg start juzuk 25 - 27 surah muhammad. jadi ade sedikit gambar yg telah diambil utk saya syok sendiri..heheh ;P


aik!...sampai senget mulut dibuatnye..


haish!..mcm budak baru nak belajar mengaji gayanye..

khusyuk betul mereka kan?..(;




ni k.zila,satu group ngn saya selaku ketua kumpulan ganti mama roki (mama roki adelah boz saya ok)..mama roki sebuk sbb dia ade byk meeting nk kena attend..xpela ktorg ok je mama roki xde pn ok jek..muehehe..;P

raja ferdayu yg tgh khusyuk mengaji..siap bertaranum lagi..hahahahaha....






masih sempat lagi tu curi2 tangkap gambar ms org tgh ngaji..haish!!..saya nih!..;p

itu saje entry saya kali ni..tgh pikir nak buka ape petang nih, semalam saya masak tau,masak sayur goreng,mak saya suka sgt,dia kate sedap,,hari ni nak buat lagi la..(;






















































No comments:

Post a Comment