Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 30, 2009

berbuka di kampung halaman yg tercinta..[;


hari ni buka pose di kampung..seronok sebab makcik2 saya rajin melayan saya yg kuat makan nih..sudahnya makanan utk buka puasa adalah byk sekali..sape nak makan nih fazla!!!! haish!...sebelum sampai kampung singah pasar kat sek.19 sbb amik makcik saya dulu sebab kitorg nk buka sesama kat kampung,kan best kalo ade arwah nenek ngan atuk..isk..isk..(eh! emosi lak..) kat pasar macam2 yg dibeli,nafsu membeli begitu dasat sekali...tolong laaaaa....


ok la...da nak masuk buka ni..saya nak g standby dulu kat meja makan..anyway selamat berbuka kenkawan...jgn makan laju2 tau nt takut tercekik plak..;P

pssssttt,,,,adik saya kan.....x poseeeeeeeee......hambek ko!!!!

1 comment:

  1. selamat berbuke..aku berbuke di segamat...meriah jgk dgn mcm2 juadah..ekekeke

    ReplyDelete