Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 29, 2009

~~HEPY BIRTHDAY TO ME!!!!~~
Thanks to all my fren yg sudi wish bday kat saya dr malam td sehingga hari ini,thanks so much ya!!(; x lupe jg my ofismate thanks jgk,siap nyanyi2 lagi,nasib baik x joget2..kalo x mst "mak" join same..eheeeee..erk..macam dapat award plak...gile seyh!!.ermm..umur sudah semakin meningkat dan semakin tua laaaa...aits..x ble ngade2 lg ni apatah lagi nk wat gila2..tapi buat jee kan...kena lebih matang..selama ni x matang ke?..kena jadi seorang wanita yg berkerjaya dan elegant..wahh,terlebih suda....erk..wanita???fesyen nk kena tukar ke?...ermmm nt la saya fikirkan dulu..sbb saya suka yg ringkas mudah dan cepat...ish..ape yg saya merepek,kerepek nih..dahla 2,satu je saya nk bagitau kat sini..hidup lebih gembira dan lebih bermakna jika ada kawan2 yg saling ingat mengingati antara kita walaupun mereka jauh di mata tapi dekat di hati..disamping keluarga yg sentiasa sayang kat kita,tol x????;p
for my love~~happy anniversary sayang!!..love u so much untill end of my life,,remembering the joy we've shared,and happiness we've known,all adding to our memories.
~~hye awk..puan hid!!..thanks ea sudi jgk bg komen kat saya..knape saya x bole nk letak komen kat tmpat awk ea..ishhhhh...); nway awk take care tau n ur bb 2!!;p
~~paija!!thanks 4 the wish..sory aku x smpat nk snap pic bb whda sbb asyik boraaaakkkk sajaaa..eheeee...nt ko tgok la,x surprise la beb..cumel la bb dia..(:

1 comment: