Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 22, 2009

tag yg da lama,tapi baru nk buat..-_-

tag dari k.nana act nama suhana tp saya dgn sesuka hati jek panggil k.nana,bole ea kak nana..eheee..(;

1. Siapa nama pasangan anda?
Kamal Affendi B. Abd Sama

2. Nickname ?
andy & kamal..

3. Berapa umur pasangan anda?
29 beza 3 thn ngan saya (pasangan yg afdal kan?)

4. Apa yang paling diminati oleh pasangan anda?
Bola (liverpool team) same ngn nahar diaorg satu geng,kereta,& movie (movie sbb kena layankn saya yg kuat nonton wyg!!..muahahahaaa)

5. Apakah karektor pasangan anda?
baik,caring,lemah-lembut...auwwww!!!!(ayat versi budak kecik dalam cite syurga cinta tu...eheheheee..)

6. Makanan kegemaran pasangan anda?
Masakan ibunya yg disayangi (tp mmg betul mak dia mmg pandai msk,sy selalu tambah smpai 2x nk masuk kali ke-3 je malu...ahaks!!...) oppss!!..mak sayanye masakan pn sedap jgk..jgn marah mak..ehehehe...

7. Macam mana pasangan anda tidur?
erk....mcmane ek???

8. Apakah perkataan pertama yang dilafazkan ketika pertama kali berjumpa dengan anda?
penuh dgn tragedi..maki hamun...muahahahaha...panjang citenya start saya mula kawan dgn sidia ni..sbb mula2 saya mmg x suka n benci gile ngn dia..bule?

9. Apakah yang membuatkan anda suka dengan pasangan anda?
-jawapan spt di soalan no. 5

10. Apakah impian anda dengan pasangan anda?
happy life,enjoy,lots of love..aku sayang kamu sampai mati sayang!!!....(;

nak tag :-
paija lah
huda (k.nana dah tag)
yaya -pn sama
erk..sape lagi rakan blog saya nih?....sape2 je la...(;

No comments:

Post a Comment