Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 7, 2011

mama zahra suda start keje.

hello kenkawan!!!!

hari ni masuk hari ke 7 saya telah mula bekerja..perasaan bercampur baur..gembira sebab jumpe kenkawan ape lagi tentulah gosip2 yg saya x tau selama 3 bulan saya bercuti nih..eheheh....sedih sebab akan tinggalkan si tecik itu bersama mak di rumah..uhuhu..

now rutin harian telah berubah..kalau waktu malam tido haruslah awal sebab esok saya kena bangun seawal jam 5 pagi utk pam susu dan terus mandi pas mandi solat subuh terus siap2 kerana dalam pukul 7 pagi saya dah kena gerak anta lil' zahra ke rumah mak saya..alhamdulillah macam saya katakan di entry yg lepas rumah my mom dan tempat keje sangatlah dekat.;)

kenapa harus keluar awal2 pagi???saya lebih suka keluar awal sebab bole lepak lama skit kat umh my mom main2 sat ngn my lil' zahra then baru bole pegi keje dgn hati yg aman dan tenang..;)

hari pertama anta zahra kat umh my mom mula2 terfikir jugak mcmanelah dia nanti..nanges ke??x selesa ke??yela..3 bulan dgn mama dia ni bertukar now 5 hari dgn nenek ujung minggu ngn mama..uhuh..sampai opis saje adik saya msg bagitau zahra sangat baik..mama dia g je keje nenek dia bedung terus tidokan dia,bangun kul 10am my mom mandikan dia then susu pastu dia sambung tido balik..alhamdulilah bagus anak mama ni..dia x banyak ragam..sampai my mom ckp zahra ni senang jaga,dia x nak risaukan mama dia tengah keje..terharu sangat dengar my mom ckp mcm tu tentang perihal anakku..

haish...oklah..waktu amat mencemburui diriku..jam suda pukul 5pm,mau amik si tecik itu baru pulang ke rumah..ok lah!!chow!!!!!.....

* lil zahra now hit 3 months old,saya belum berkesempatan lagi mau update kenduri cukur jambul zahra,nanti2 la..ada masa terluang pasti akan upload cerita itu okeh!!!!daaaaa....mau pulang dulu....



No comments:

Post a Comment