Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 11, 2011

makan..makan....eat...eat.....makan...eat....

ok..kali ni saya nak cerita 1st time bawak my little zahra kuar makan malam..alhamdulillah,she's being a good girl and behave. makan-makan kali ni bersama adik beradik asben terchenta dan juga my PIL.

tempat makan kami kali ini adalah di Laman Grill Steak & Bar-B-Que di sek.13 Shah Alam. tempat adalah sangat selesa and makanan pun sedap. mana x nye semua masakan dimasak oleh chef2 dari hotel 5 star dan salah satunya ada seorang chef dulu dia adalah seorang chef di hotel Le Meridian. cara hidangan pun sebijik sama macam kat hotel..jadi macam saya yang ehem..ehem..nak makan kat hotel 5 bintang x dapat makan kat sana di Laman Grill pun jadi la..ok pe??..;)

oh!!!mushroom supnya pun best,sedap!!!sebab sup tu diaorg buat sendiri kalau x silap saya sup yg tidak berketul2 seperti di p***a h*t,sorry mushroom sup x sempat nak snap sebab sekejap saje abes..mana xnye sharing bersama asben tersayang..ah!!!!rugi x order..next time mau repeat lagi..kali ni mau order utk sendiri punye pulak..hehe..;)

the restaurant its recommended..TERBAIK OKEH!! so, bagi anda2 di luar sana yg mana tidak tau lagi tempat ni silalah ke sana..tempat masih baru lagi,saya pun pertama kali sampai sana.banyak kedai baru yg masih belum buka lagi.

ok la..sebelum tu mohon maaf sangat2 hanya sempat snap beberapa keping gambar sahaja kerana saya agak segan sedikit di situ bila di depanku adalah abg ipar dan biras malah anak2 buah ku juga..;p anyway im really enjoying my food!!!

tengokla tu..sampai2 je dia tido..;)

lena sungguh!!!

yg ni chicken chop..saya punye..

tenderloin..of coz la asben tersayang punye..;)


cranberry..wallahhh!!!! and watermelon fresh lagi x letak gula tapi sedap!...




momen yg best..my little zahra pn x byk ragam...bagus anak mama ni..;) bila zahra dah besar and dah bole makan macam2 mama n baba bwk zahra g sini ok..

2 comments:

  1. tunggu lagi beberapa bulan yek mama,,baru tau betul2 baek ke atau itu hanya lakonan semata2 untuk mengaburi mata mama n baba dier..kikikiki..

    ReplyDelete
  2. uhuhuh..hope dia mcm ni je la smpai besar nt..tau je la mama dia yg agk huru hara ni..ahaha..

    ReplyDelete