Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

HAPPY 2 MONTHS MY BABY GIRL!!!!

owh!!!! time flies so fast and furious ..eh..eh.. ape cer termasuk tajuk movie plak nih (waa...saya blum tgok lagi fast n furious yg latest..).yela sejak dah ada lil zahra saya belum penah lagi masuk panggung..hurmm....mane xnye lil zahra masih kecik lagi..nantila..tunggu dia dah besar skit bole la bawak dia masuk panggung..to my baby..cepat2 la kamu membesar ea..nanti bila mama n baba bawak kamu masuk panggung u ok2 saje tau!!!eheheh...

ok la.kita sambung balik...owwh!!!times flies so fast..coz my lil zahra sudah pun 2 months..cepat je kan??nati 3 month..pastu 4 month..than 5 month and 1 year already...wahhh!!!!!mesti mama akan rindu momen2 zahra masa baru lahir dan dalam hari..;( dan x lupe stressnya mama masa zahra kena jaundice..huhuhu..tapi dari situlah saya banyak belajar erti kesabaran..bukan setakat kesabaran malah emosi yang perlu dikawal..dan macam2 lagilah perasaan..sume ade..ehehe..

milestone zahra utk 2 bulan ni dia dah pandai senyum2 dan maybe dia dah nampak and kenal mama n baba dia..bila kitaorg agah2 dia dah pandai senyum2..;), suara dah mula kuat bila nanges..lebih2 lagi bila saya lambat bagi susu..haish!!!!kadang2 tu buat saya jadi huru hara jek..yela anak 1st la katakan..ahahaha.tido plak suka kena peluk,bila kita letak dia buka mata dia..hurmm..pandai main tipu2 ngn mama dia,bila kita angkat and peluk dia pejam mata. balik.ehehe..alhamdulillah now berat lil' zahra sudah naik 4.25kg dari 3.52kg when she's 1 month.dan bole tahan jugakla bila kita dukung dia lelama..bole jadi lenguh yer...kecik2 okla bam bam buat kita geram..nanti bila sudah besar harus jaga badan yer nak!;)

tiap kali saya balik umah mak, zahra akan jadi perhatian atok n nenek dia..dan saya amatlah seronok dan bole bersenang lenang dan berehat2 saje..kerana nenek ngn atok dia rajin melayan tu yang untung tu bila umah kita dekat ngn parent kita..sekejap2 mesti datang..diaorg punbila saya x datang mesti call tanye samada datang umh ke x..eheh...tapi yg x tahan tu bila lil zahra nanges jek mula lah nenek atau atok mesti akan dukung dia bawak jalan2..haish!!..ngengada tau budak tecik nih..dapat mama sorryla..mama dukung kejap jek x larat beb!!!kalau baba lagi la mesti letak kat bouncer je la..enjut sambil baring dan tengok tv..ehehe..tu la baba zahra..

ok lah..x mo cite lebih..mama lagi suka letak gamba...nah!!!ni gambo lil' zahra masa 2 months...

bila balik kampung tido saje kejenya...;)

zahra n nenek...haish!!macam tu pun jadi dia bole je tido..ehehe..(sila abaikan saya yg agak gediksss..)

HAPPY 2 MONTHS SAYANG!!!;D

hope zahra membesar dgn sempurna,sihat selalu n be a good girl orait!!!

ramai yang kata muka zahra macam muka baba dia..btol ke????

No comments:

Post a Comment