Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 18, 2010

SAYA SAKIT PERUT!!...(-__-)

termasuk hari ini sudah 3 hari saya mengalami sakit perut..tidak tau apakah yang dimakan sehinggakan menyebabkan saya berasa kurang selesa..anginkah??? atau saya sedang menghidapi gastrik???,harap2 janganla..

jika x elok jugak sakit perut ni,conform esok harus cari tukang urut profesional..ahahah...x yahla profesional sgt..ala2 pun ok jek..

yg penting..x selesa ok..sebab sakit perut dia macam nak buang air besar tapi x....aaaarrggghhh!!!
kalau ada mak kan best...mak bole urutkan perut saya...buatkan air halia utk buangkan angin dalam perut,xkan nak suruh mak mertua lak buatkan..haish!!!.saya masih malu lagi..(-_-)..

chow!!!

No comments:

Post a Comment