Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 8, 2010

Pemenang Kuiz Tajaan Maxis????

oh!!!sungguh2 terkezut okeh!! pabila saya mendapat kiriman email dari en.rizal hashim mengenai perkara tersebut..chit!!!act,bkn saya yg memasuki peraduan tersebut,ia adalah hasil idea dari asben tersayang yg saje2 memasuki peraduan itu..jadi pemenang adalah asben saya la kan??..tp saya mau tumpang sekaki bole?? memandangkan asben telah menggunakan blog saya utk mendaftar di peraduan itu..makanya..hadiah bole share x yang??..;p
dan..tidak disangka2 terpilih pulak menjadi salah seorang pemenang bagi peradua blog tersebut..jika mau tau apakah peraduan itu,kamu2 bolehlah melihatnya disini http://rizalhashim.blogspot.com/ dan email daripada en.rizal berbunyi begini:

re: tahniah - peraduan tajaan Maxis dalam blog
From:
hashim rizal Add to Contacts
To:
Salam...

Terima kasih menyertai peraduan dalam blog saya tempoh hari.

Anda antara pemenang bertuah!

Hadiah akan disampaikan pada satu tarikh yang sesuai.

Entri Puan cukup imaginatif!

Rgds

Rizal Hashim

dan hadiah adalah sehelai t-shirt yg cantik dan cute..green lagiii!!ahaks..;p
ok la..sudah masuk waktu lunch ni..mau pulang ke rumah bonda tersayang..ah!!anakmu ini sangat rindu dgn masakan bonda tahu..(padahal b4 g keje dah singgah umah dah pagi tadi..ehehe..ofis ngn umah i dekat lah katakan..)
oklah frenn..daaa...

No comments:

Post a Comment