Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 26, 2010


MY TQ TAG DONE!!!!;p

holla peeps!!!yeay!!menjadi kebiasaan mst setiap jumaat pasti saya update entry terbaru..kali ni saya dengan rendah dirinya ingin berkongsi bersama2 b2b yg lain tentang my DIY TQ TAG. yer saya adalah dengan rela hatinya telah membuat sendiri my tq tag untuk diletakkan di paper bag utk gift bagi para tetamu yg hadir.tidaklah sehebat mane spt b2b yg lain cumanya jadilah asalkan hasil kerja tangan saya sendiri dan saya puas hati.;p

corak yg dihasilkan ia adalah corak tema bagi wedding saya nanti dan ia akan jadi trademark untuk semua,maksud saya ada di paper bag,di kad jemputan oh x lupe di signboard ke rumah saya nanti,ok x?..;p

ok la, x nak celoteh panjang saya postkan saja hasil kerja itu.

ok x??..;)


psssttt..kat opis nih tapi masih sempat lagi menyiapkan tq tag..uhuhuh..kalau lah bos saya nampak ni habeslah saya mau surat kecik dapatnye ni..ahaha..

saya print sendiri kat kertas sticker size A4 dapatlah satu A4 dapat 6 keping kalau 1000pcs ..huh!!jenuh gakla kan nak menampalnye lagi kat paper bag tuh..tapi saya akan cuba berusaha dgn lebih gigih lagi..come on fazla!!u can do it bebeh!!!hamek bagi semangat kat diri sendiri sudey...;p oh!!paper gift tu saya beli kat ole-ole manis,,best..ole2 manis juga ada menjual doorgift seperti sedia maklum bagi b2b yg lain,pasti anda semua dah tau kan tentang ole-ole manis ni..kalau ada yg x tau ni adalah alamatnya : blog ole-olemanis.blogspot.com.
ok la..saya mau jumpe tok kadi lagi sekali,(leceh tau,byk kali kena ulang-alik..uhuhuhu..nt la next entry saya cite psl borang kebenaran kawin plak) sebab tadi tok kadi pesan suh datang cepat sikit krn ada majlis nikah hari ni di masjid,jadi pukul 6.00pm tepat kena jumpa dia..daa..

No comments:

Post a Comment