Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 16, 2010

misi mencari barang untuk mencantikkan bilik...ohh!!!!


amat panjang tajuk entry saya kali ni..tapi mmg begitulah,cerita bermula begini apabila last minit saya apply cuti kira EL la senang cite (harap kawan2 di ofis memahami keadaan bakal pengantin ni ek..hehehe..)cukup huru hara,dgn mengejar masa yg bole dikira agak suntuk la jugak kan..ditambah lagi bebelan kawan saya yg x sudah2 menasihati saya agar membuat persediaan dgn lebih awal supaya tidak kelam kabut apabila tiba masanya nanti. my frens huda adalah salah sorang org kuat saya dalam melaksanakan majlis saya nanti,lihat sajalah sampai kat chat box pun dia ingatkan saya jugak dimana dia juga turut mengalami kerisauan seperti saya juga..malah dia adalah org yg paling risau selain mak saya..ahaha.. (thanks ea huda,.kalo ko x remind aku setiap hari mst aku lupe jek,byk bende nk kena buat bai,harap ko x sakit jantung ngan aku ahaha...)


x sah kalau x letak gambar semasa misi pencarian betul x??..jadi di sini saya letakkan sikit beberapa gambar yg diambil lokasi adalah di IKEA damansara.



hah!!!tu dia org kuat okeh!!!...;P





dan kami..;p

kami di bahagian lampu-lampu..pening nak pilih lampu utk diletakkan kat sudut bilik


yeay!!!sudah jumpa lampu pilihan hati!!..;p


makan di black canyon (betul ke eja nih??) tomyam dia..fuh!!best!!!


abes saja misi pencarian,sempat singgah di alamanda utk makan tengahari..kami keluar seawal pagi okeh jadi semua tempat kami bole pegi..yeay!!kini operasi untuk mendekorasi bilik sudah bermula...dan saya akan jadi lebih bz lagi start minggu-minggu mendatang nih..tinggal sebulan lebih je lagik...ayyoooo!!!


petang ni selepas asar kena bawak abah jumpa tok kadi sign borang,fyi tok kadi baru saje kuar wad kerana beliau menghidap sakit jantung agak 2 minggu lebih jugak saya menunggu tok kadi ni,.harap2 majlis saya nanti beliau sihat2 sahaja,oh!!tok kadi tersebut adalah bapa kepada kawan saya,jadi agak mudah sedikit segala urusan,apa2 jek tanye dia..ahahaha.

ok mau pegi lunch la..chow!!!;P






6 comments:

  1. Camtu la fazla kalau nak kawin nih...macam2 kena buat...kalau ada wedding planner takde ar pening kepala kan...Terkejut aku tgk pic huda...dah nampak berisi balik...tahun lepas time majlis aku kat umah ijam tgk dah slim sikit...hmm,senang ati duit banyak masyuk agaknya...hehehehe...utk ko,buat persiapan dengan lebih giat ye...aku tak sabar nak tunggu majlis ko...hihi

    Eh, aku nak tanya nih...majlis daerah dah start wat pemilihan ke lum ek? Aku ada hantar application keje ari tu...kalau ada pape bagitau ek...

    ReplyDelete
  2. bagus2...
    usaha yg memberangsangkan...=)
    gud luck k..!

    ReplyDelete
  3. fida ~ tu la..mcm nak suh cepatkan masa..biarla semuanya setel..penat dah nih..uhuhuh...

    **oh..ko ade apply ke?..xpe2 nt aku tgokkan k.

    eqa ~ orait..thanks!!awk jgn risau nt org tinggalkan skit keje2 utk awk buat okeh!!..ahahaha..

    ReplyDelete
  4. amboi2!!! berjimba sakan korang nih... kad kawennye mane sayang oiiii...hahahaha...

    ReplyDelete
  5. saba eh puan fiza..ade nanti aku bagi..beb,aku nikah nanti ko datang tau!!;p

    ReplyDelete
  6. ini baru nak kahwin,belum nak dapat anak lagi...banyak2 bersabar yer..inaxs

    ReplyDelete