Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 25, 2010

cuti lagi..;p



yes!!..esok adalah cuti and part yg paling saya suka sekali adalah dapat menghabiskan masa bersama tunang tersayang.erk..yeker???oh!!skarang tidak lagi..masa kami byk dihabiskan di rumah menonton movie pun di rumah iaitu tunang tersayang akan m'upload sahaja movie di internet senang kan??... krn kami didalam fasa tidak mahu membazir krn hari bahagia semakin hari semakin dekat!!(silalah lihat ticker di sebelah ok..;p )



hari ni di opis saya sangatlah ramai org2 awam yg ingin membayar cukai pintu..agak pelik diaorang x tau ke opis ni bukak sampai hari ahad nih???atau mungkin mereka tidak baca notis pemberitahuan di hadapan opis..atau mungkin tidak ada sebarang makluman pun.eheheh...x penah saya tengok ramai betul org awam sampai diaorang beratur kat luar kaunter bayaran tu..yela last nk wat bayaran cukai ni sampai ujung bulan ni,tapi esok kan dah cuti next week dah masuk bulan baru,jadi nak x nak kena gak la bayar hari ni..di sini saya nak bagitau la utk semua org awam kaunter bayaran kami bukak sampai hari ahad ni yer sila maklum.(haih..ade ke org baca nih.)



oh..terpanjang plak entry kali ni,citer psl my preparation wedding saya sedang berusaha gigih membuat apa yg patut,sampaikan bilik dah jadi macam kapal pecah,sarat ngn barang2 .huh!!jgn smpai esok mak saya x nampak saya dalam bilik saya sendiri sudah..ahaha..



ok la..cukup sampai sini dulu saya merepek..nantila bila senang kite cite pasal my preparation wedding plak okeh kenkawan..;p



SELAMAT MENYAMBUT HARI KEPUTERAAN NABI MUHAMMAD S.A.W BAGI SEMUA UMAT ISLAM
DI DUNIA..


No comments:

Post a Comment