Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 16, 2010

DIY wedding card??

saya telah cuba m'design sendiri my w-card,x tau la ianya cantik atau tidak,tapi so far hasilnya adalah memuaskan hati ini.oh!!rupanya amat susah dan agak payah jugak kerana ada saja yang tidak kena..cerewet sangatkah saya ni??..tapi setelah berusaha dgn gigih dan mengambil masa dalam seminggu sahaja hasilnya adalah awesome!!..;) dan saya sangat suka sekali..tapi itu untuk saya la,xpela kan kad saya,design saya..saya punye suke la..;p

kerana bagi saya x tau la orang lain itu terpulang pada penilaian masing-masing,kad jemputan itu sekadar kad dan tujuannya untuk menjemput kenalan2 rapat,saudara mara yg jauh,rakan2 etc dan setelah dapat ke tangan si penerima atau orang yang dijemput kesudahannya ke tong sampah la jawabnya.jadi baik saya buat sendiri dan puas hati,bukan kerana kedekut untuk mengeluarkan sedikit duit untuk menempah saja kad2 yang grand,mahal malah cantik2 belaka tetapi bagi saya biarlah saya hasilkan sendiri dan ianya hasil dari titik peluh saya sendiri kerana nak jugak tengok sejauh mana bakat saya m'design kad nih..manalah tau esok lusa bole buka kedai buat kad kawen..cewaaahh!!lagi satu saya dapat save sikit budget,yelah nak kawen ni duit yg keluar bagaikan air terjun laju jek.

lagipun zaman sekarang ni mane ade main booking jek,u nak u booking beserta wang deposit sekali kalau tidak telan air liur je la jawabnya samada mak andam akan dibooking org lain atau photographer u telah dapat job dari org lain yg telah pun membuat bayaran dulu..kita semua pasti mau yang terbaek bukan??maka haruslah keluar duit lebih sedikit betul x?contoh seperti mak andam,photography,pelamin,hantaran dan ape2 je lah yg berkaitan.tetapi anda-anda semua haruslah ingat setiap perkara itu ada kebaikan dan keburukannya. terpulanglah untuk anda semua yang punya citarasa sendiri.

dulu sewaktu zaman tengah hangat2 bercinta ada jugak saya buatkan kad utk tunang tersayang mungkin xde keje agaknya maka ada je masa nak buat kad,ade je ayat2 cinta dari saya untuk enchek tunang..sampaikan nak buat homework pun tertangguh,sudahnya esok pagi gi sekolah tiru kawan sudah..ahahahah..erm,agak2 tunang tersayang simpan lagi ke x agaknya ea kad2 saya tu?.

kesimpulannya tepuklah dada dan tanyalah selera memasing ek..daaa...

3 comments:

  1. nak tgk hasil awk mendesign wedding card tu..
    =( mne tau leh comment pape..ke awk dh anta utk print..?huhu..

    ReplyDelete
  2. haah pazla..bagus jgk idea ko tu..sgt kreatif, inovatif dan save cost..nnt bknnye org simpan kad tukan..aku sokong sokong..ehehe...wooo..dulu ko rajin wat kad cinta utk andy sampai x siap homework erk..x tau lak aku yg ko agak kreatif membuat kad2 ni..ekekkee....

    ReplyDelete
  3. ish,bole la setakat skit2 tu...xkan aku nak wat kad kat kelas..giler kena kutuk ngn korang nt..ahahaha..tu la aku ngah carik tempat utk printing nih..agk2 ade x kat btg eh?,.

    eqa: tu la sape suh awk x balik umh minggu nih..asik bz je..ade je program kat um tuh!!..huh!!nt la awk balik org tunjuk okeh..;)

    ReplyDelete