Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 17, 2009

tadi kawan saya call bagitau saya kawan yg lagi satu sudah pun masuk wad.mungkin sekarang ni dia sedang bertarung utk mengeluarkan babynya yg comel.saya juga seperti tidak sabar utk menunggu keputusan dari kawan saya tu nanti.agak2 baby girl or boy ek?..kite tunggu je la nanti.terfikir sekejap tentang saat2 untuk melahirkan seorang anak yg kite nanti-nantikan selama 9 bulan bagi setiap insan yg bergelar ibu/mama/mak/umi/.saya selalu dengar kawan2 di ofis yg telah berkahwin dan mempunyai anak bercerita bagaiman perasaan + pengalaman mereka saat2 itu.haish!!!ntahlah..belum sampai masa saya lagi utk rasa benda2 tu semua,mungkin,insyaAllah saya pasti akan mengalaminya juga..eheh..bagaimana agaknya nantikan?....entah! (;

No comments:

Post a Comment