Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 17, 2009

erkk...kali ni nak bagitau betapa seronoknya saya kerana adik tersayang akan balik esok selepas berhempas pulas bertarung untuk final examnya.xde sunyi lagi,yela saya mempunyai sorang je adik,mean saya dan adik saya juz kami berdua sahaja.esok lepas kelas saya dan sidia akan rushing terus ke matrik londang melaka untuk amik adik saya itu.erkk!!..ok la act ade jamuan kecil-kecilan skit sempena saya yg akan berpindah ofis dan sekali dengan student praktikal yg akan tamat tempoh latihan praktikal mereka di sini.tiba2 kena bagi ucapan plak..hanya sepatah dua kata saje ea cik pajela....ehehe..saya pasti rindu teman2 disini..terutama skali partner saya.(;

No comments:

Post a Comment