..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

LAGI 7 HARI..........ooooohhhhh!!!!!


Assalammualaikum...

yer...lagi 7 hari bonda tersayang akan pulang ke tanah air dari menunaikan haji..insyaAllah saya dan suami dan tak lupa juga budak cinonet tu akan menjemput opahnya di KLIA hari jumaat nanti..bonda tersayang akan sampai pada jam 10.00 malam..nasib baik hari jumaat esoknya sabtu..so kalau lambat pun its ok je..sebab esoknye tu kan cuti..;)

haishhhh..tak sabar menantikan kepulangan bonda nanti..rindu sangat2 pada bonda..hari-hari saya menghitung hari menanti kepulangan bonda tersayang..oh!!tak lupe juga adik saya pun begitu juga..beliau pun x sabar2 jugak..

hurmmm....(kali ni mengeluh pulak) saya banyak nak masukkan gambar-gambar lil zahra,tapi hp saya  yg canggih sangat ni saya masih belum tau lagi macamane nak masukkan gambar2 itu..ermm..nantilah..saya belajar2 lagi....

okla sahabat....sampai jumpe lagi di entry yg akan datang...huh!!!!




orait..till than!!

kbai!!...;)

No comments:

Post a Comment