..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 9, 2011

Alhamdulillah...hari ni tiba jua......

hari yang dinanti-nanti oleh saya dan adik tersayang telah pun tiba..di mana bonda tercinta akan balik ke tanah air dari menunaikan haji..tak sabar rasanya nak tunggu sampai malam ni..nak ketemu bonda tersayang.nak peluk2 bonda..sebab rindu gila kot!!ehehehe....:) kalau ikut dalam surat dari tabung haji bonda tersayang akan sampai jam 10.00 malam,tapi tak taulah kalau flight delay pulak..oh!!!!!harap2 sangat flight tak delay.

hurm..malam ni rasa-rasa macam ramai nak ikut..makcik2 saya..anak2 jagaan bonda pun mau ikut juga nak ambil bonda kat KLIA..mesti meriah!!..yelaaaa...semua orang pun tak sabar nak jumpa bonda dan mereka2 pun turut sama rindu jugak pada bonda tersayang..;)


 time ni bonda nak berangkat menunaikan haji...



kejap je masa berlalu ..dah nak balik dah bonda ku tersayang ni...;)



eniwei..salam jumaat and happy weekend y'all

No comments:

Post a Comment