Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 14, 2009

nerbes....

wah..nerbes ke?..bila lihat ticker di atas yer,ade sedikit nerbes jugak..adakah persiapan sedang giat dijalankan?..oh! belum lagi..insyaAllah kami akan memulakan misi pencarian barang2 hantaran seawal tahun depan..persiapan sekarang adalah yg simple2 sahaja.

saya telah meletakkan ticker di atas itu sbg tanda berjaga2 untuk saya bagi menempuh my
w-day bagus jugak ek ada benda alah ni,kalo x mesti saya ingat lama lagi majlis saya,tapi bila lihat itu perkiraan..ah! 4 month its not to long bebeh!!!ehehehe..pejam celik pejam celik je bulan 5 sudah..=p

alhamdulillah tempahan mak andam telah di buat,cumanya bermula awal tahun depan saya tidak boleh lagi utk lepak dan santai,harus gigih bagi menyiapkan keperluan2 yg tidak lengkap lagi.ooooh!!tidak!!!!!...........

hurmmm..tu je la,nanti saya update lagi itupun kalo saya rajin.ehehe..


~~next week saya akan ke awana genting selama 3 hari,bukan utk have fun ya!!tapi kerja yg membuatkan saya ke sana,ada meeting SKT,dan saya??? hanyalah sekadar penyebok sahaja..ahahaha..chowww bebeh!!


No comments:

Post a Comment