Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 21, 2009

awana genting,.m coming!!!...

ah!!,x best sbb pegi kerna keje,bkn mau enjoy..tapi keesokan malam boleh enjoy ape,sebab xde meeting,,yeay..yeay..yeay..saya belum gerak lagi sebab ade beberapa benda nak kena setel.bila setel sume2 tu bolela gerak..tapi naik satu kereta ngan "mak" pulak!!..hurmmm...

apa lagi tido saje la nanti dalam kete..bosan beb.sorry mal aku nak tido je,aku tau da sampai awana nanti okeh..=)

ok la kenkawan,saya gerak dulu ek,jgn rindu saya tau!!..ahahaha..daaaa..oh!! lupe,utk tunang tersayang u jgn notty2 ea,i xde 3 hari jek bukan 3 minggu atau 3 tahun ingat tu..tapi sepatutnya tunang yg sepatutnya cakap mcm tu ngn i,syg jgn notty2 tau u kat sana nanti mesti lupa diri naik genting main2 ntah ape2 lagi ntah..ahaha.. xpela kita sama2 kena pandai jaga diri okeh..tu je...chow!!

No comments:

Post a Comment