Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 25, 2009

Sukan Kerajaan Tempatan 2009...

hello...untuk entry saya kali ini ialah bermula esok akan diadakan sukan kerajaan tempatan 2009,tahun ni majlis perbandaran klang jadi tuan rumah untuk sukan kerajaan tempatan.terdapat 12 PBT akan turut serta dalam pelbagai acara sukan yang diadakan.semua atlit2 (ceewaahh..atlit yg x hengat 2!!ehehehe) mdkl juga tidak melepaskan peluang untuk mengambil bahagian dalam pelbagai acara sukan seperti futsal,netball,bowling,badminton,dam aji,catur,karom,tarik tali..haih! banyak la lagi saya pun x ingat. saya??? yer saya main netball je da lah..tu je yg saya tau main..ehehhe...dam aji?karom?hampeh...

ade satu hari tu mase training saya jatuh @ dijatuhkan..( jatuh ke dijatuhkan??..bole la 2,) dua2 lutut lebam woooo..belah kirinya lutut luka melecet x hengat,pedih lak tu bila mandi sebab kena air..rasenye da lame x jatuh ni la akibatnya bermain x ingat dunia dan lupa diri..ehhehehe..mase mula2 jatuh tu x sakit lagi,bole rilek jek,tapi bila da lama2 balik umah pas mandi sumenya sakit..aduh!!time tu la baru cari mak mintak tolong urutkan badan saya ni..sakit x hengatnya weyyy..xpela demi mdkl ku gagahkan jua utk bermain..muahahaha(bole ke?)

lagi satu bila time game jek saya mesti nervous lebih.x tau la nape tp macam tu la saya,rasenya macam x nk main jek disebabkan darah gemuruh punya pasal,..adakah anda semua begitu??..ape pun harapan saya agar esok team netball akan pergi ke separuh akhir..dapat tempat kedua pn ok jek.;p yg penting kerjaaaaasama..versi lagu wonderpets ye kawan2.jgn lupe kita nyanyikan esok lagu tu utk menaikkan semangat utk pasukan kita..mdkl boleh!!!(opss..lupe diri nampaknya!!!;p)

erk..saya sudah mengantuk badan pun da letih,sidia pun sudah wish gud nite,jadi saya pn mahu masuk tido dulu,esok kena gerak awal laaaaa...jam 7am sudah mau gerak,haish!!..last,all the best to all my team!!!;p



ayat-ayat kecilku~~tadi saya puasa utk bulan rejab,juz wanna say thanks so much to si dia 4 buka puasa tadi,masakan mak lang iaitu makcik si dia sangat sedap,lebih2 lagi ayam masak lemak..perrrgghh x hengatnya!!!mungkin akan termimpi2 ayam masak lemak itu.kerana ayam masak lemak adalah kegemaran saya,tapi ape pn mak saya punya ayam masak lemak juga adalah yg best sekali..jadi sudah jumpe dua masakan ayam masak lemak yg sedap..;p



No comments:

Post a Comment