Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 4, 2009

CONGRATES TO ALIYA MY COUSEY!!..(^_^)



hari ni saya mau half day la,seterusnya esok saya akan start bercuti ,sepupu saya akan melangsungkan perkahwinan bersama insan tercinta.heh,petang ni da gerak g shah alam umah makcik then esok g K.l umah aliya.aliyanya akad nikah esok hari jumaat lepas asar,.ish..x sangka igt saya dulu,rupa2nya dia lg cepat dari saya.(; anyway congrates!! dan saya doakan semoga dia dan suami kekal bahagia hingga ke akhir hayat,harus tempuhi bersama didalam mengharungi suka duka hidup sebagai suami isteri..cewah!!!;p kalo pajla punya ayat x nak kalah la..muahhahaha..erm,oh ye! sidia pulak skang sudah sibuk bekerja dan mungkin x dpt bersama-sama dgn saya esok,tp harap2 mase aliya sanding sidia akan ade,malamnya pulak sepupu sidia pula ada majlis akad nikah,mungkin minggu ni adalah minggu yg cukup bz bagi kami berdua dgn program sepupu masing2 yg kawen..ehehehe..xpela sayang next time our turn plak...;p tp saya sedey la sbb minggu ni kami akan sibuk dan xde mase untuk saya dan sidia,and next week saya dah pegi kursus selama seminggu..uhuhuhu..saya pasti rindu sama sidia..ok la saya x ble lama2 mamat kat belakang saya ni sebuk betul laaaaaaa...ok daaaaaa....



ayat-ayat kecil~~untuk dua bulan ni otak saya pasti akan jadi serabut..kenapa ya???...

No comments:

Post a Comment