Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 6, 2009

LAWATAN KERJA KELANTAN.....

seronok sangat2 sebab hari ni adalah hari jumaat.bermakna kita akan bercuti hujung minggu.tp lagi best kerana ditambah cuti utk thaipusam pada hari isnin jadi saya akan start keje pada hari selasa.tu pun kalau saya tidak sambung cuti pada keesokan harinya plak..;p.jadi ape cite kite pada kali ni ek?..erm..oh ya! malam ni saya akan bertolak ke kelantan kerana ade lawatan kerja.sepatutnya lawatan kerja tu sampai hari isnin tp saya telah memohon untuk balik cepat,sebab isnin tu ade quiz..huhuhuhuh...bila nk study ni?...mungkin bole jwb sume...nt saya akan balik sendirian naik flight..(bole ke?)kerana ni adalah 1st time saya akan bersendirian menaiki kapal terbang...ermmm..."sidia" tanye bole ke saya sorang2 nih..hope evertyhnig is gonna be ok sayang...i will take care myself..;p..jgn tersalah naik kapal terbang sudah!!!mugkin akn terus ke thailand..muahahahaha....ah..x bole taip lg..opis saya tgh dalam keadaan panas nih...nntla kite cite2 lg ek..
daaaaa...jmpe lg saya bail dari kelantan ek...bubyeeee;p

2 comments:

  1. aik! entry kali ni takde "ayat kecilku" ke?

    ReplyDelete
  2. ehehehehe,,,lupe la nk letak cek yaya...biase letak ni nk cepat tu x sempat nk letak tu..egegegegege..;p

    ReplyDelete