Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Saturday, February 14, 2009

~~Lawatan Kerja Kelantan 2~~

kali ni saya telah menyelitkan sedikit gambar-gambar untuk tatapan semua (ade ke yg nk menatap gambar saya ni?..;p)sepanjang lawatan kerja saya ke kelantan. amat seronok sekali sepanjang lawatan ke sana,boz2 yg mengelikan hati dan semua org pun enjoy..byk tempat yg kami pergi seperti wakaf che yeh, pasar khadijah,pantai cahaya bulan..masjid negeri kelantan..byk lagi la...lihat saja gambar2 ini.....;p

berkumpul sebelum bergerak untuk pergi berjalan-jalan

di Pantai Cahaya Bulan..ombak dia perrgghhh..bole surfing kat cni..muehehehehe..;p

sory marlia muka ko nampak separuh jek..ko marah shakil!!..

close-up

esoknya bermula la lawatan kerja kami iaitu ke MPKBBI (Majlis Perbandaran Kota Bharu Bandaraya Islam),sepatutnya kami akan sampai di sana pada jam 9am tetapi kami dimaklumkan pada hari itu iaitu hari Ahad adalah hari pertama mereka bekerja jadi mereka ada tazkirah pagi.jadi pagi tu kami ke dataran dulu bagi membuang masa yang ada..kami tangkap gambarsambil menungu hinga ke jam 10am..

hah..inilah dia org2 besar..boz2 saya la,yg amat exited sekali..terutama skali apabila aktiviti membeli belah..tp ape pn SU (Setiausaha) saya jgk yg paling cool...dia cuma beli kopok lekor jek..tu pun satu @ dua plastik beg je dia bawak..yg lain..hamik ko!!!ber beg2..tu blum masuk toto lagi..huh!!btul2 la diaorg ni...saya?...saya x beli ape pn cuma adala beberapa jek..tu pun utk org2 tersayang...muehehehe..(;

manis x kami2 sume...muehehehehehe...tersipu2 malu saya...(;

tepi sebelah kiri adalah en.fauzi boz yg paling comey kat tmpat keje saya nih..

sempat lagi saya dan kawan saya ni..org sebuk dengar taklimat dia sebuk posing2 cun plak!!

itulah saja gambar2 saya ketika di sana..tp saya balik pada hari itu jugak,sebab hari isnin ade test..(thaipusam pn chek anuar nak wat test..busan tol!!..).abes je lawatan saya terus gerak ke taxi stand naik teksi terus ke airport.nak tau x pakcik teksi telah mencharge saya RM25 dari KB ke airport..padahal town KB tu nk ke airport mengambil masa selama 20 min saja..ermm..xpela saya ok kan je..biarla bagi saya itu utk rezeki pakcik teksi tu.sian jugak sepanjang perjalanan ke airport pakcik teksi telah bercerita tentang keluarga dan kehidupan dia sbg seorang pemandu teksi.dimana dia duduk seorang diri di kelantan manakala anak2nya sume perempuan tinggal di luar..seperti di rawang,kajang dan ada yg tingal di KL. sampai airport tungu flight untuk balik,ermmm..flight kul 5pm dan saya sampai di klia tepat pukul 6pm dan "sidia" telah pun tungu saya di klia. sampai umah jam 8pm sebelum itu kami singgah makan dulu sebelum saya dihantar pulang. -ABES-

ayat-ayat kecilku~~ cuti thaipusam saya pegi picnic sedangkan malam tu ade test management..huh!!!hebatkan!!!